Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Natuurlijk willen wij, net als u, dat uw rit zo prettig mogelijk verloopt. Als dit niet het geval is, kunt u dit bij ons melden of een klacht indienen. Opmerkingen, suggesties of klachten kunt u op verschillende manieren bij ons kenbaar maken:

  • Via onze klachtenlijn 0900 6008 008;
  • Via de klantreactiekaarten die in de voertuigen liggen;
  • Direct versturen van uw klachtenformulier;
  • Een brief sturen.

U ontvangt na het verzenden van het digitale klachtenformulier geen ontvangstbevestiging. Uw klacht komt terecht bij Willemsen de Koning . Zij nemen uw klacht in behandeling en onderzoeken uw klacht samen met de vervoerder. U ontvangt van Willemsen de Koning uw ontvangstbevestiging.

  • Alleen als uw klacht volledig en bijtijds is ingediend, kunnen wij hem in behandeling nemen:
  • Uw klacht moet binnen 3 weken na de datum waarop de rit is besteld of gereden worden ingediend;
  • De naam en adresgegevens van de reizigers;
  • Het pasnummer (als de reiziger een pas heeft);
  • De datum en het tijdstip van de reis;
  • Het vertrekadres en het aankomstadres.

Zonder de bovenstaande gegevens kan uw klacht niet in behandeling worden genomen.
Binnen 5 werkbare werkdagen ontvangt u de ontvangstbevestiging, waarna uw klacht binnen 10 werkdagen moet zijn behandeld.

Verzending per post kunt u richten aan:

Willemsen-de Koning Groep B.V.
T.a.v. klantenservice
Postbus 5448
6802 EK Arnhem

Als uw Hopper te laat is

Als de Hopper 15 minuten na de afgesproken tijd er nog niet is en de telefoniste van de centrale vertelt u dat het nog meer dan 30 minuten gaat duren eer de Hopper komt; mag u het volgende doen. Na die 30 minuten belt u de centrale en als de rit niet snel komt mag u een reguliere taxi bestellen. Bewaar heel goed de taxibon. Met deze taxibon kunt u bij de vervoerder uw onkosten vergoed krijgen. Via de klachtenlijn kunt u dan uw klacht melden en aangeven dat u deze onkosten vergoed wil hebben.

Niet-goed-geld-terug

Bij een vertraging van 30 minuten of meer, kunt u in aanmerking komen voor de niet-goed-geld-terug regeling.
U kunt bij het indienen van uw klacht aangeven dat u hiervoor in aanmerking wil komen. U krijgt het aanvraagformulier bij de afhandeling van uw klacht. U kunt het formulier ook via deze link downloaden.